Monday, May 28, 2012

..masam-masam manis..

selepas beberapa hari aku menggila sebab blog tak boleh bukak..hari nie aku update blog nie sebab nak lepaskan rindu..
even aku tak update blog nie hari-hari tapi aku bukak blog nie hari-hari ok..
sebab tuh lahh aku terkejut+cuak sebab blog nie tetiba buat hal tak bolehh nak bukak..
haih..menyusahkan orang betul..bukak ja terus tertukar page lain..page yg ada iklan-iklan bagai..
puii betul jadikan blog aku nih tempat beriklan..mati-mati ingat kena hack rupa-rupanya pasal kalendar hijrah yg aku letak dalam blog aku nih..domain site dia dah expired...haih..of course laa kan aku cuak+gelabah..macam-macam kot ada dalam blog nie..yang kat draft lagi laa..semua rahsia negara ada..hahaha..bajet~
yang kat draft tuh rahsia hati yang tak dapat aku nak publish..nanti kantoi la aku kann..huhu..
ada benda yang kita boleh share..ada benda yang kita tak boleh nak share..
benda yang tak boleah share tuh benda-benda yang melibatkan hati dan perasaan yang kadang-kadang aku sendiri tak faham..so macam mana nak suruh orang lain faham kan???
well..biasalah perempuan kan..emo lebih sikit..huhu
thanks untuk kawan aku yang tolong settle kan hal nie..

dan sebenarnya
*macam tajuk lagu pulak*
aku tak tahu pun nak update apa
tapi tadi kan..lepas aku belek-membelek gambar dalam kamera aku..
wow..rupanya ada lah gambar celebrate birthday aku..haha
*bajet ja*
eh..tapi serious laa..
akak aku belikan..berterima kasih kat dia..
kek birthday aku+sambutan hari ibu untuk mak aku sekali..
eh..bukan sambutan sangat pun..nanti kang tak pasal-pasal pulak ada orang cakap haram..huhu



sebenarnya tak lupa untuk sahabat-sahabat yang sudi bagi hadiah kat saya...
wahh..terharu saya..dah besar kot..dah tak perlu hadiah-hadiah nie..cukuplah persahabatan yang berkekalan selama-lamanya sebagai hadiah tuu~


hadiah dari ziema


hadiah dari ainshah


hadiah dari widad

ok..kesimpulan kat sini semua warna hijau..mentang-mentang laaa aku minat hijau semua korang bagi warna hijau kan..HAHAHA..takpe-takpe aku suka..
thanks sangat untuk korang..dan pasti mug dengan jam tuh aku akan bawak pegi uia..
tapi yang lurve-lurve yang sangat cute tuh tak laa..sayang kott..nanti pecah..perhiasan dalam almari aku benda tuhh..

owh..27mei2012
hari nie birthday kakak aku sebenarnya..
kakak yang atas aku..
tapi kalau aku jalan dengan dia..orang tak kan cakap dia kakak aku sebab dia lagi kecik dari aku..haha..ok..nampak tak yang aku nih besar+mature??? 
*bajet dua saat*
dia nih student UPNM bakal habis tahun depan..dia habis study aku pulak sambung degree..insyaALLAH..so tinggal aku je lah sorang-sorang yang belajar bila semua orang dah kerja+kawen nanti..huhu..nie yang tak best jadi anak bongsu nih..haih..


siti noorain+nurul ashikin+fatin umirah
nie masa mula-mula daftar dia masuk upnm..
aku form 5..nampak tak yang aku tinggi sikit dari dia? haha..
sekarang pun aku lagi tinggi dari dia ok..
dia dah 22 tahun~
*jangan sesekali cakap kami sebijik ok..tak nak terima hakikat tuh*


~ok last..kenapa aku letak tajuk masam-masam manis sebab yang kat atas tuh aku bengang so muka aku masam..yang kat bawah pulak semua benda manis...so muka aku manis laa..hahaha..so sesuai la kan tajuk tuhh???~


No comments: