Monday, May 9, 2011

...mane satu plihan hati...

Tahniah! Anda telah ditawarkan ke Program Matrikulasi,
Kementerian Pelajaran Malaysia
Nama FATIN UMIRAH BINTI YUSOFF
No Kad Pengenalan 93051103****
No Matrik MA1114512268
Program Pengajian PROGRAM SATU TAHUN
Kursus M003-PERAKAUNAN
Nama Kolej KOLEJ MATRIKULASI PERLIS-KMP
Tarikh Mendaftar 23 MEI 2011 

**************************************************************************


NO. KAD PENGENALAN / MYKAD : 93051103****
NAMA : FATIN UMIRAH BINTI YUSOFF
TAHNIAH!
Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut :
Y0300 - ASASI SENI BINA DAN REKA BENTUK ALAM SEKITAR (Bumiputera sahaja)
UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA MALAYSIA (UIAM)




ok...aku sekarang dalam dilema antara dua tawaran nie...smpai sekarang pun masih tak buat keputusan lagi..waa...

YA ALLAH..ape yang engkau takdirkan untuk aku nih...

ok..matrik..
akaun..
ade addmath..
subjek yg aku memg tak minat..
akak kau cakap..
nak ker p0inter rendah sebab addmath nih???
matriik nih kite tak tahu lagi dapat sambung u mane nanti..

ok..
asasi..
seni bina..
aku tak PANDAI MELUKIS...
seri0us cakap..
memang dari kecik lagi aku tak reti bab2 melukis nie..
pegi PLKN pun..
kalau dia suh melukis, aku suh orang lain buat..
waaa..
tapi UIA..
u impian + idaman aku dari dulu lagi..
memang teringin nak sambung belajar kat u tuh..
entah laa..mungkin penangan kakak aku yg sulung k0t..
akak aku tuh dapat uia gak.
dy k0nv0 mase aku darjah 4..
darjah 4 kan kite da b0leh ingat ape yg berlaku..
s0 memang aku ingat smpai sekarang uia yg aku pegi mase uh..
satu family pegi..memang best..
tuh uia 8 tahun yg lepas..
sekarang pasti lebih gah lagi kan???
tapi ujian yg ALLAH bagi..
dy bagi uia tapi bg k0s yg ntahpapertah..
aku bukan tak minat..
aku tak boleh cakap yg aku minat tak minat sebab aku tak belajar lagi..
bagi aku minat tak penting sangat..
sebab minat boleh dipupuk..
masalah sekarang aku tak pandai melukis..
boleh ke aku nak ambik k0s tuh..
k0s tuh memg berkaitan dengan lukisan ataupun seni laa..
aku pulak bukanlah seorang yg berseni even aku masuk persatuan seni kreatif kat sek0lah dulu...hehehehe..
hurmm..aku belum decide..
istikharah dah buat..
aku harap ALLAH bg aku jawapan yg terbaik nanti..
insyaALLAH...
kawan2..d0akan aku...









7 comments:

syuhada ibrahim said...

hye fatyn :)
tahniah sbb dapat tawaran tawaran tu :)

pasal yg seni bina tu kan , jangan sebab kita tak pandai nak lukislukis , kita tak nak p sane.
serius. jangan risau pasal lukislukis.

dulu , sy pon duk berfikirrrr je b4 masuk skolah teknik. sbb ape ? sbb saya tak pandai lukis.
tp , lepas dah masuk , LUKISAN mmg BEST wlaupun sy dapt B jek untuk lukisan kejuruteraan barubaru ni. hikhikhik :)

hehehe. sesajer nak share :)

syuhada ibrahim said...
This comment has been removed by the author.
..greenzfa.. said...

..hurmm..thanks..hurmm..k..tengah memikirkan pe yg tebaik nih..doakan sy..

Faqrul Zaidi said...
This comment has been removed by the author.
greenzfa said...

terima kasih saudara faqrul zaidi. dah tiga tahun benda nie. dah selamat masuk uia. teruskan jugak.

Faqrul Zaidi said...

btw, ekceli i didnt notice the date of your post. kakaka. but still u did great. good luck in future. sorry. haha :)

Faqrul Zaidi said...

btw, ekceli i didnt notice the date of your post. kakaka. but still u did great. good luck in future. sorry. haha :)