Thursday, May 17, 2012

.::sahabat sejati::.



wassup world
entry kali nie special untuk mereka yang bergelar sahabat aku..
sahabat yang sentiasa bersama aku walaupun kami berjauhan..
sahabat yang menerima aku apa ada nya aku..
masih bersama aku di kala aku melakukan kesilapan..
bersama aku disaat aku memerlukan mereka..
sahabat yang selalu lepak dengan aku dari pagi sampai petang
*ok, nie yang penting..haha*
big thanks untuk korang semua..
dengan korang aku belajar apa itu erti persahabatan..
dengan korang aku belajar apa itu erti sahabat sejati..
sesungguhnya persahabatan yang kekal untuk selama-lama nya itu lebih indah dari segala-galanya..
sahabat..one thing you must know 
I LOVE YOU MORE THAN YOU LOVE ME
*trademark aku*
aku harap sangat persahabatan kita kekal untuk selamanya hingga JANNAH..
insyaALLAH..insyaALLAH..insyaALLAH..
tak lupa jugak untuk sahabat-sahabat aku dekat uia


sayang korang ketat-ketat


 ♥ nasyrahah  
 ♥ainshahrizat  
 ♥ siti nurazimah  
 ♥ nurul widad  
 ♥ nor hafizah  
 ♥ fathin aiman  
 ♥ amanina  
 ♥ adilah mat  
 ♥ nadiah tajuddin 
 ♥ amalina muhammad 
 ♥ amalina mat husin  
 ♥ aqilah  





amanina+ziema+widad+fatin+fizah+ainshah+amalina


amanina+ziema+widad+nadiah+fatin+fizah+ainshah+amalina


puteri-puteri maahad muhammadi perempuan


dalam kelas 5akaun2
widad+dilah+fathin aiman+aina+fathin umirah+amalina+ainshah+nadiah




~nie tahun lepas..first time keluar sekali lepas semua orang masuk u~
*serious aku suka gambar nih*

best sangat hang out dengan korang okkk..
*latest from us*




~aku ja kan yang jahat sikit kat sini..huhu~



~aku+amal~


~aku+qilah~



1 comment:

QausuQuzahin said...

xdop pic lain ko hk ak 2?? lucu r..hak3.. anyway..thanks beb~^^