Saturday, April 14, 2012

ayat best

ok..aku sebenarnya tak nak jadikan blog nie blog jiwang-jiwang+blog cinta-cinta
tapi aku rasa kali nie aku nak berjiwang dua saat..HAHA
haih..gara-gara baca novel TERLANJUR MENCINTAIMU
*ok, aku still lagi tak sedar yang aku nak final exam lagi 2 minggu..huuuu..takpe, weekend je layan benda tuhh..hehe*
tapi ada ayat dalam novel tuh yang aku rasa best dan nak copy
so aku nak tulislah dalam nie..senang sikit aku nak baca banyak-banyak kali nanti..heeee~

---------------------------------------------

CINTA yang AGUNG

adalah ketika kamu menitikkan airmata dan MASIH peduli terhadapnya.

adalah ketika dia tidak mempedulikanmu dan kamu MASIH menunggunya dengan setia.

adalah ketika dia mulai mencintai orang lain dan kamu MASIH bisa tersenyum sembari berkata "aku turut berbahagia untuknya"

apabila cinta tidak berhasil...BEBASKAN dirimu.

biarkan hatimu kembali melebarkan sayapnya dan terbang ke alam bebas LAGI..

ingatlah...bahawa kamu mungkin menemukan cinta dan kehilangannya...tapi..ketika cinta itu mati..kamu TIDAK perlu mati bersamanya..

orang terkuat BUKAN orang yang selalu menang..MELAINKAN mereka yang tetap tegar ketika mereka jatuh...

--------------------------------------------------


ok..nie cover novel tuh..silalah baca ye anak-anak..
impian aku...nak husband yg romantik macam dalam novel nih lahh..ngeee~


p/s : ok..benda nie takde kaitan dengan yang hidup atau mati..hanya sekadar koleksi ayat-ayat cinta  aku semata-mata..huuuu..tak tuju kat sape-sape  so tak perlu nak terasa sangat..

No comments: