Thursday, May 10, 2012

..setahun bersama korang..


alhamdulillah..hari ini bermulalah percutian saya selama sebulan..dah selamat sampai rumah pagi tadi..akan kembali ke uia bulan 6 nanti.. (eh, akan kembali ke?? wallahuallam, biarlah menjadi perancangan ALLAH)
alhamdulillah jugak sebab dah berjaya menamatkan sem 3 dengan jayanya..
(tak payah nak jaya sangat lah fatin selagi result tak keluar..huhu)
dan inilah sem terakhir aku dengan rumate-rumate aku, shakirah dan fatin aqilah..sorang lagi azniena tapi dia aku akan jumpa lagi sem depan.
ye lah, diaorang kan asasi setahun jer..mereka akan "berlepas" ke gombak untuk meneruskan kehidupan sebagai budak IJAZAH pulak dan aku still jadi budak asasi..insyaALLAH, akan menyusul jejak langkah diorang tahun depan..insyaALLAH..i hope so..


..to my room mates..
maaf andai selama setahun bersama banyak salah silap aku kat korang..
maaf andai aku tak jadi rumate terbaik..
maaf andai ada buat korang terasa+marah+benci+meluat
(konfem ada kan..huhu)
halalkan segala-gala nya..
harta korang+duit korang+tenaga korang..

shaky+qilah
gud luck kat gombak nanti..
dah masuk gombak jangan lupakan aku n niena pulak..
semoga segala kenangan diabadikan okk.
enjoy lah korang cuti 4 bulan nih..
lepas nih dah degree lagi busy kott..
budak AED kannn...




fatin aqilah+shakirah+fatin umirah+azniena
all purple..shaky jer pelik..hijau..takpe-takpe..still lawa sebab hijau kan warna favourite aku..hehe




batu hikmat bilik kiteorang..haha..wajib lahh sape-sape masuk bilik tuhh tanya pasal batu tuhh..batu tuh memang comel lahh..














hug from qilah..maklumlah, aku yg balik paling awal dalam bilik tuhh..diaorang balik 14 hb..sabar ek korang..enjoy kat CFS puas-puas ok..heee~

last,
qilah, thanks for the gifts..
really appreciate that..
shaky, gambar dalam kamera kau tuhh, simpan elok-elok..bahaya tuu..heee~
and niena..even kita dah tak se rumate tapi aku harap aku n ko bolehh gila-gila lagi..haha
oppss..tapi bukan gila-gila layan korea..haha =)


ayat nie untuk korang
 =_=






No comments: