Thursday, May 10, 2012

..cerita sem 3..

ok..aku dah senget sebenarnya
aku balik awal+sanggup balik dengan bas luar sebab aku ada agenda tapi hari nih bila tiba benda tuh aku tak pergi punn..huuu..
sepatutnya aku balik 11mei+kena handle bas perdana tapi sebab benda nih aku terpaksa balik awal..tup-tup..hari nie tak pergi pun so secara automatiknya memang aku akan stay dekat CFS lah sem depan dan untuk selamanya..insyaALLAH..huhu

ok..
aku nak sambung cerita sem 3..
dan biarkan gambar-gambar ini berbicara
=_=
                                                

~talk bersama dengan ustazah fatimah syarha~


~with her, amalina~



~kat belakang tuh ustaz zahazan okkk~



with nasyrahah
~baguskan BFF saya nih, datang dari uia gombak untuk dengar talk ustaz zahazan tuhh..(yeke) haha~



~nie kumpulan nasyid apetah..alamak, lupa laa pulak..huhu~



~with my sis..dia datang squatting dekat u saya..haha~



#smac time#
~aktiviti yg paling best untuk sem 3 aku rasa..happy sebab dapat lepaskan rindu nak main bola tampar..haha..aku nih pergi mana-mana pun memang akan pilih sport nie je kot..~



~even kiteorang tak dapat pergi semi final tapi aku puas ok..lawan masa malam uh lagi berrsemangat sebab dapat support dari budak-budak AED..yeayhh..korg gempak kott~


~mereka brothers AED yg sempoi..haha~


~sisters AED..huuuuu~



~annual grand dinner IDEA~


~haha..ok..tuh bunga  ros~




grand charity dinner PERKIM

~bersama salah sorang anak yatim yg datang~


~cute tak baby nih???~
thanks untuk awak yg belanja saya dan memaksa saya untuk join GCD nih okkk..hargai sangat-sangat..

------------------------------------------------------

ok, setakat nie je lah gambar yg aku upload nya..nie pun aku rasa dah cukup banyak..huhu...
 (jenuh menunggu doe)
nie lah antara program yg aku join, dan aku rasa sem depan dah takde nya aku nak join program-program nih..silalah memahami life budak AED..takde masa nak enjoy..huhu..
waa..sem depan bermulanya sem yg menyeksakan kottt..~
GC menanti..haih..

owh, last but not least..
thanks to my sister and my brother yg datang melawat aku kat uia..
alang-alang datang kiteorang pun keluar dan yg tak bolehh blahh aku enjoy macam macam org dah abis exam padahal ada dua papers lagi yg menanti kott..huhuuu













~ada orang cakap abang aku nih bf aku sebab kiteorang rapat+mesra giler..well, aku dan abang memang macam tuhh punn..haha,,kelakar kot..teringat kata-kata kawan aku
" tin, sape cakap yg abang mu tuh bf mu memang dia kena pakai spect power 1000..sebab mu dengan mu abang mu tuhh sebijik sama" haha..
mcm-mcm kot game kiteorg main tapi paling sedih bila banyak kali try nak daptkan bear tuh tapi tak dapat-dapat,,sedih kott..
sorang je yg bolehh bagi aku bear dlm tuhh..
(awak, nmpak tak bear biru tuhh?? hehe)

ok..
nie jaa..byeee 
^_____^

No comments: