Thursday, June 7, 2012

resultVSbi

assalamualaikum dunia..*ok,dunia lah sangat kan* selepas dua hari result sem 3 diumumkan baru terasa nak update..huu..result sem lepas sudah selamat di ketahui isnin 4hb..hurm..first aku tengok result aku tuh..benda mula-mula yang akan aku terjah ialah BI..ya ALLAH..memang sedih tahap petala kelapan sebenarnya bila tengok result tuh..waa..persoalan yang menerjah fikiran.." Bila aku nak exempted benda alah nih?" ok dukacita dimaklumkan..aku bakal budak level 6 bi untuk sem depan..kenapalah UIA menyeksa student mereka sedemikin rupa? apa laa sangat yg ada pada BI nih..huhu..dan aku memang cas negative dengan bi sejak azali lagi..tak power langsung bi nih..setakat I LOVE U tuh aku tahu lah..HAHAHA..hurmm..benda nie lah yang buat aku terfikir nak buat benda gila nih..kang tak pasal-pasal aku tukar u lepas asasi nih..ok gak kan..huhu..hurmm..pointer? ALHAMDULILLAH..target untuk kekalkan pointer sem 1 tercapai dan pointer aku tuh naik sikit..walaupun pointer tuh tak lah sampai berjaya masuk deen list..huu..aku masuk deen list memang aku buat sujud syukur..betul lah kan ayat tuh..ALLAH bagi apa yg setimpal dengan usaha kita..exam hari tuh bukan nya study sangat pun..tidur je memanjang..huhu..eh..eh..tapi yang penting tuh DEEN list  bukan DEAN list..heee~
if and only if uia will put this signboard
CFS IIUM.. "This is English Campus"

dan hari nih terima berita yang tarikh daftar untuk sem depan extend lagi seminggu..sepatutnya daftar 10hb..haih UIA, nie yang buat semua students sayang sangat kat kamu..maybe sesetengah student bersyukur, setengah nya lagi terseksa sebab tiker bas dah beli, tiket flight pun dah booking..macam mana tuh? aku? mujurlah balik dengan bas yang di handle oleh kami-kami je, boleh di extend gak benda tuh..kita-kita je kan..ok..bila bercakap pasal sem depan..sem depan sem yang bakal buat waktu tidur aku tak tentu arah..ye lah..aku dah start buat projek yg perlu dibuat sebagai student architecture and environmental design..tak dapat nak bayang lagi benda tuh..hurmm..sekarang enjoy cuti yang masih berbaki seminggu lebih nih.. ^__^



so true
tapi sebenarnya bila tengok result tuh, aku kecewa dengan one of the subjects..STATISTICS..waa..subject nih dah menghancurkan masa depan aku..huhu..dan lepas nie untuk degree aku dah tak tahu lah nak pilih apa..apa yg aku nak untuk degree bergantung pada statistics tapi statistics rendah kott..dah lah ramai yg dapat tinggi..power-power pulak tuh result..hukhukhuk..sedih-sedih.. T.T entahlah..bak kata kawan aku..serahkan masa depan pada ALLAH..kita hanya buat yg terbaik untuk masa sekarang..mungkin ada benda yang lebih baik yang ALLAH rancangkan untuk aku..siapa tahu kan??? insya ALLAH..i hope so..rezeki ALLAH dah tentukan..kan-kan? 



No comments: