Saturday, June 16, 2012

yes, i am senior~



maka hari ahad nie bermulalah kisah sebagai seorang senior..ok kejap-kejap..perlukah bangga jadi senior? aku takde perasaan pun sebenarnya..haha..sebab aku tahu just setahun je kot jadi senior, nanti masuk gombak jadi junior balik..tapi takpelah boleh jugak lah enjoy sebagai senior kat cfs tuh nanti..dan aku lebih jeles dengan kawan-kawan yang hanya menunggu masa nak masuk degree bulan 9 nie..waa..jeles yg amat sedangkan aku masih meneruskan kehidupan sebagai budak asasi..haih..tapi takpe aku yakin dan percaya ada hikmah semua tuh..insyaALLAH..


maka hari isnin ini start lah sem 1 tahun ke 2 asasi aku..dan aku still lagi pelajar untuk kos foundation architecture and environmental design..ALLAH tak mengizinkan aku untuk tukar kos walaupun aku dah berusaha untuk itu..so kehidupan lepas nie aku hanya follow apa yang telah tertulis..huhu..*ayat dah menyerah nih* Dan aku hanya mampu berdoa moga setiap yang berlaku ada hikmah dan aku yakin dengan perancangan ALLAH yg sentiasa lebih baik dari perancangan hambaNYA..do pray for me dear..


maka aku berdoa semoga dapat menempuh sem yang penuh dengan projek+sem yang bakal menghuru-harakan waktu tidur aku+sem yang bakal membuatkan aku mengalirkan airmata buat benda alah tuh..huhu..ok tuh je..bye..



No comments: