Sunday, May 29, 2011

..sebaknyer laa..

assalamualaikum..
lebih kurang 3 jam lagi nak bert0lak ke KL..
oh..nak tinggal bumi kelate daaa..
seri0us sebak..
waa..nak nangis da rase..hurmm..
tp tak pelah..gaya cam aku s0rang jer nak pegi jauh..huhu..
pergi jauh sebab belajar tak per..
itu JIHAD ok..

hurmm..
aku harap ALLAH permudahkan segala urusan aku..
dan sem0ga selamat sampai ke destinasi yg dituju....insyaALLAH..amin..

hari nie bert0lak ke KL..
es0k baru register kat uia..
aku masih lagi buntu..
tak tahu samada nak stay k0s AED tuh ker nak tukar kos..
hurmm..gaya mcm boleh jer tukar k0s..
ingat senang ke fatin??!!
susah d0e..
c0mpetiti0n kat uia tuh teramat2 la hebat tau!!
nie dah kire untung k0 dapat uia tuh..
err..hurmm..ok..
tapi aku kene buat istikharah dulu..
mintak yg terbaik..
aku takut tak leh nak g0 0n jer dengan k0s uh..
tak ker naya aku??
tak pasal2 kene tendang..
ohh..tidak!!! nauzubillah...!!!

hurmm..pape,
wish me luck k....
dah tibe mase jadi budak u nih..
dah kene survive sendiri hidup..huhu...
berdikari org cakap..

untuk aku dan kamu..kawan2 aku..
pesan aku..
kat mane kite berada..
taraf mane pelajaran kite..
stam ke, dipl0ma ker, matrik ker, asasi ker, nak p overseas ker, stp ker..
d0 da best am0ng da best..
ingat ALLAH selalu..
jgn tinggal s0lat..
jgn kejutan budaya...
n lastly...
d0akan kejayaan bersama..
dunia dan akhirat..
insyaALLAH..amin..














No comments: