Friday, May 20, 2011

...beberapa hari..

‎*keje yg perlu diselesaikan*
jumaat = wat mkn2 ckit..
sabtu= keje lagi + g skul tuk jamuan..wah..bes2 + siapkan b0rang semua..
ahad = p bank islam + usm wat x-tray..
isnin+selasa+rabu = g kb ngn Nasyrahah Abdullah..sh0pping2 ckit..haha..
khamis = g bank muamalat settle yuran pendaftaran..
jumaat+sabtu = habiskan mase bermanje ngn family..
ahad = bert0lak ke pj
isnin = daftar kat uia..

waah..begitu cepat mase berlalu..
tinggal seminggu lagi nak tinggalkan bumi kelantan nie..
waaa...sedihnyer..jadi homesick tak aku nanti ek??
haha..
teringat mase kat kem plkn..
err..segan la rase nak cite..
tapi peduli hape aku..
bl0g aku..hehe

seminggu kat kem etn0 uh..
memg homesick abis laa..
teringat kat umah..
tak leh tid0w..
nak call family tak de fon..
gune public fon jer..
duit syiling buknnyer byk..
maklum lah mula2 masuk kan..

ok..lepas seminggu..
hari yg dinanti2 pun tiba..
hari jumaat kite0rang boleh fon..
aku terus call family aku..
meleleh air mata mase bercakap dengn parents aku..
waa..rindu tahap memg tak ley nak bercakap laa..
tapi tahan cam tu jelaa..tak nak dy0rang perasann..
**ngee**
hehe..
maklumlah aku mane ade experience duduk asrama ke, tinggal family lame2 ker..huhu..
tuh laa yg sebak ckit tuh..huhu..
tapi lepas tu da ok la..da boleh sesuaikan diri..
member2 pun baik..dah cam adik beradik..
happy la plak kat sane..
s0 terubat la sikit rase rindu kat family tuh..


so kat uia t..
aku tak tahu la macam mane..
harap2 semua ok..
rindu memg la kan..
tp boleh call terus kalau rindu..
bukan macam kat kem dah..
tu yg beza..hehe..

ok..
uia sedang menanti..
hurmm..aku harap sangat boleh tukar k0s..
insyaALLAH..amin..




No comments: