Friday, July 15, 2011

..my new life..CFS IIUM PJ..

assalamualaikum...w.b.t..
ya ALLAH..teramat lama aku tidak meng update blog ini..
biarpun hari2 pasti aku akn menjenguk blog ini...
tp entah laa..kenapa aku rasa macam tak ada mood nak tulis ape-ape kat sini..
tapi..insyaALLAH..starting today i will always update this blog..=)
sekarang nie aku kat uia..seperti yg aku cakap kat entry aku sblm nie..
pelbagai cabaran dan onak duri yg aku terpaksa tempuhi sebelum datang sini..
ececece..mcm kene pergi berperang pulak..hakhakhak..
tapi maybe betul..aku berperang dengan diri aku sendiri dalam membuat keptusan terbaik untuk diri sendiri..
huhuhu
hingga saat ini dah 47 hari aku berada dibumi UIA nih..
bermakna dah 47 hari jugak aku tinggalkan family..tinggalkan kelantan...
waaa..sedihnyer la bile mengenangkan balik..=(
aku sebenrnyer banyak sangat nak cerita segala benda yang terjadi kat aku sepnjgn berada kat sini..
dah macam2 yg jadi..hurmm..tapi nak start camner yer..huhu..
tapi satu yg pasti..
aku suke UIA..aku dapat apa yg aku nak..even aku tak dapat kos yang aku nak...
tak pe laa..aku hanya redha untuk itu..
teruskan hidup dengan AED dulu buat sementara waktu..
ALLAH kn0w the best f0r me..=)

hurmm..sekarang nak cakap yg esok aku akan pergi kem biro tatanegara..(btn)
what der..ish3..kem apekah itu?
tunggu je la esok..kem tu selama 3 hari..bermakna jumaat, sabtu dan ahad..
hurmm..terseksa tak hidup aku nanti ek??
huhu..tapi serious macam tak nak pergi..
ramai yg cakap tak best..haih..cuti2 nie tid0w lagi best..haha..
miss sleepy betul la ku nih..ngee..

hurmm..
dan satu lagi kenyataan..
CIK FATIN UMIRAH memang tak boleh lari dari benda yg dia BENCI..
ape la kalau bukan MATHS!!
huh..i hate this subject...eee..tolong laaa..
tapi aku kene terima kenyataan yg aku terpksa tempuhi nya jua..
AED pun ade subjek nih dan malang bagi aku coz aku dapat subjek nih untuk sem 1 nie..
waaa..nak nagis rase bljr..tp mujur maths dia tak susah sgt..
errr...tak susah??? bagi aku susah!!
tapi aku try untuk mudahkan nya..yaALLAH bantulah aku..
mudahkanlah aku untuk terima segala ilmu yang aku belajar..
amin...

last but not least..
I LURVE MY BLOG..
dan satu bende penting bila aku dah tukar address blog aku..
dulu kan ntahpapertah,blogspot.com
tapi sekarang..
aku kan budak hijau..
mana boleh lari dengan warna hijau..
**ngee**





No comments: