Wednesday, May 11, 2011

...alhamdulillah..

assalamualaikum..w.b.t..
alhamdulillah..
bersyukur kepada ALLAH diatas nikmat umur yg masih dipanjangkan ini..
hari nie genap umur aku 18 tahun..
owh..ooyeah..sudah 18 maaa...
orang kate sudah masuk umur matang da..
semua perkara kene fikir sendiri..
dah tak boleh nak mengharapkan orang lain sangat la..
alamak..waa..takut..huhu

ok..hari nie jugak aku nak cakap yang aku dah decide hala tuju aku nak ke mana..
setelah beberapa hari berfikir sejak keputusan upu keluar lagi la k0t..
mane nak pilih..
matrik ke uia??

ok..alhamdulillah..
aku pilih UIA..
kenape..
atas banyak sebab dan aku dah tetapkan hati untuk ke sana..
even aku risau sebab dapat k0s yg aku tak tahu pape pun..
tapi tak pe..aku tahu ade hikmah disebalik semua nie..
aku tahu ALLAH nak uji aku..
ALLAH dah tentukan yg terbaik untuk aku..
dan aku harap sangat yg aku tak kan menyesal melepaskan tawaran matrik pergi..
aku harap aku boleh belajar dengan tenang tanpa teringat kat matrik..
aku harap aku dapat harungi semua perkara kat uia nanti dengan jaya..
semua family aku suruh aku pergi uia..
aku harap dengan s0k0ngan family..
aku berjaya dalam pelajaran nie..amin..
ALLAH..bantulah aku..
about da course...
orang cakap nanti masuk uia boleh la tukar..
tukar k0s?? aku pun tak tahu la nak tukar k0s pe nanti..kene fikir balik la tuh..
insyaALLAH..ade rezki boleh la tukar..
kalau tak stay la dengan kos tuh..
ok..im willing t0 learn..huhu..


ok..lastly..
dapat tawaran uia adalah hadiah yg paling bermakna untuk besday aku kali nie..
ALLAH selalu bagi ape yg aku inginkan..
ALLAH selalu mendengar d0a aku..
ALLAH selalu ade untuk aku..
insyaALLAH..
ALLAH juga bersama anda..
berd0a lah..


..uia..
waiting f0r me k..!!!








6 comments:

Amirulhazim Alias said...

err , cos ape ?

..greenzfa.. said...

..c0s asasi seni bina dan reka bentuk alam sekitar..nper yer???

Amirulhazim Alias said...

haha , saje tanya . :)

..greenzfa.. said...

..owh..uia gak an???

Anonymous said...

salam.. nak tnye? ok x kos ni?

..greenzfa.. said...

wslm..ok dari segi apa yer? kos nie more to drawings laa..ade jugak subjek lainn..