Friday, November 2, 2012

GC united us~

Kalau kat bawah tadi pasal gc, pasal drawings aku..sekarang aku nak cerita tentang mereka-mereka yang sering bersama aku..sama-sama stay up malam-malam..sama-sama stress, sama menggila buat benda nih dan yang paling penting sama-sama bagi semangat untuk siapka kerja nieee...love korang sangat-sangat..jasa korang memang aku tak kan mampu balas tapi ukhuwah antara kita akan aku kenang sampai bila-bila..insyaALLAH..
roomates yg sentiasa menahan sabar dengan pearngai tak menentu aku..selalu je gaduh dengan diaorang..haihhh~



chibi dann cikguu,,diaorang jiran aku..satu wing dengan diaorang..mereka sangat-sangat lahh positive thinking..aku sedut aura dari diaorang lahh..hehe..
dia..dia lahh tikahh! orang yang penuh kesabaran mengajar aku....memang aku takkan lupa diaa..jasa kau aku kenang tikah =)


timah dan nj..sama-sama stay up dalam studio..gambar nie diambik ponn dalam pukul  3 pagi kott..

errr...nie cikgu last-last minute aku..ajar aku cara nak buat bumbung..hehe..thanks sifu.. *tak kenal pun dia sebenarnya*

keadaan studio di waktu pagi

oopppsss..terambik gambar dia tengah tidur..nie amnani..hehehe..penat dahh buat benda alah nie kann.. =)

dia seorang yg hebat gC! nazihah ~
Last but not least..gambar perpisahan dengan budak-budak studio 4..last day for gc for sem 1..korang tetap dalam hati sebab kita dah macam adik beradikk.. ^__~


aku jadi sample masa portfolio day hari tuhh,,markah aku??? tengok lahh sendiri  kat kertas tuhh..haha 




ragam-ragam putera puteri studio 4









studio master kami..Madam Juria.. U r always in our heart madam =)



satu family 

tak cukup sorang rasanya nie..


nani, aku, abi~




tulah serba sedikit gelagat-gelagat kami..dan saat tu lah kali terakhir kami berkumpul beramai-ramai..sem depan nanti semua dah berpisah...dah group lain-lain..yang sekelas tuh sekelas, yang tak, tak lahh..so kenangan nie akan di ingati sampai bila-bila.. =)


1 comment:

ME n MYSELF! said...

Sifu yg ko x kenal 2 kamal la faten.haha.