Monday, November 5, 2012

hati

hati tengah keliru..hati tengah ada masalah..kenapalah hati nie jadi macam nie..hati nie mudah sangat terasa..hati nie mudah sangat nak menangis..hati tengah lemah..ALLAH..kuatkan hati aku niee..

satu je nak cakap..cukuplah pengalaman lalu mengajar diri..hati nie nak dibiarkan kosong..kosong sekosong kosong nya..malas dah nak pikir pasal benda nie..hati nie dah serik..*bajet tak nak pikir, alih-alih pikir jugakk..haih..tu lahh aku* kadang-kadang rasa benci dengan hati nie sebab hati nie lembut sangat, mudah sangat nak maafkan orang yang dah buat dia terasa sangat-sangat. buat dia rasa sedih sangat-sangat, buat dia menangis all the day..hati nie sengal !!!  tapi takpe hati..aku bangga dengan kau..walaupun aku benci kau tapi kau still kuat, still ada untuk aku..thanks.. ! kau tahu aku ada 1 hati jer kann..

hati, aku mohon kau kuat..mohon kuat untuk lalui semua-semua nie..mohon kuat untuk lupakan semua-semua yang berlaku..insyaALLAH segalanya ada hikmah...hikmah yang terbaik menanti dihadapan..percayalah dengan janji ALLAH..sekarang nie kau buat rileks dahh laa..jangan nak emo-emo sangat..aku yang penat tahu takk..haihh..umur dah nak masuk 20 kann..so sekarang kau dah besar..dah boleh pikir mana baik mana burukk kann..all the best hati..selamat berjuang untuk aku ! 

No comments: