Monday, April 23, 2012

kau KAWAN, TEMAN, SAHABAT tercinta





entry nih special untuk seorang sahabat yang bernama AMALINA BINTI MAT HUSIN a.k.a qausu quezahin
seorang KAWAN, TEMAN & SAHABAT aku..

 
semapt posing dalam kelas =)
ok..hari nie dah masuk 23hb
opps..aku tahu yang aku dah terlewat dua hari dari birthday mung  yang sepatutnya..
tapi silalah memahami yang aku ada hal yg membuatkan aku tak boleh nak tulis on time kan..
yeahh..finally 21hb April genap jugak umur kau 19 tahun kan..
tahniah dan takziah dari aku..heee
tahniah sebab ALLAH panjangkan lagi umur kau untuk merasai nikmat hidup di dunia nie  tapi takziah juga sebab makin bertambahnya umur bermakna makin dekat kita dengan ajal yang entah bila akan tiba kan..hanya boleh bersiap-sedia sahaja..moga bertambahnya umur membuat kau makin matang bukan hanya sekadar nombor semata-mata.

 sama hijau..heee
amal,
aku straight to the point,
aku tak reti nak bermadah puisi, nak berjiwang karat, nak cipta ayat-ayat hebat macam mung..
well, you know me..
*tak main lah jiwang-jiwang nie beb*

first of all,
aku ucapkan terima..terima kasih banyak-banyak untuk mu sebab sudi jadi kawan terbaik aku kat uia nih..
serious aku rasa macam aku dah lama kenal mung, padahal kita baru je kenal sem satu kan? tuh pun dah nak akhir-akhir..tak sangka persahabatan aku dengan mung akan berkekalan sampai sekarang..
fahamlah dengan perangai aku kan..
terima kasih banyak-banyak sebab memahami perangai gila-gila aku..
bersabar dengan perangai dan emosi yang tak menentu aku..

serious, first time kau buat aku terharu bila mu cakap mu tak jadi nak join rehlah untuk kelas bi group kita masa sem satu  sedangkan mu dah bayar.. aku pulak tak bayar lagi..mu offer benda tuh untuk aku tanpa suruh aku bayar pun..beb! serious aku touching..benda tuh memang tak mahal tapi kat situ mung tunjukkan yg mung tak berkira langsung pasal duit..
thanks untuk kenangan tuhh..

dan cuti 3bulan tuh kita tak stop berhubung
*berterima kasih pada uncle facebok*
yeahhh..kita berkawan sampailah sekarang,

sem 3
memang 24jam lah kita nie kan..
pergi kelas sekali, duduk tepi-tepi, balik sekali
dalam kelas aku lah tukang yg menumbuk+membelasah mung time tidur kan..HAHA
tapi persahabatan tanpa pergaduhan tak seronok kan??
yeahh..kita pernah bergaduh, malah selalu bergaduh tapi kita tak pernah ambik serious kan?
sebab kita tahu andai persahabatan yang ikhlas tak kan mudah bergoyah..
aku tahu kau pernah dan selalu terasa hati dengan aku..
beb, aku mintak maaf..
jujur yang aku sebenarnya masih tak layak untuk bergelar sebagai seorang sahabat untuk siapa-siapa pun..
aku kadang-kadang pentingkan diri, cepat marah tapi mung bolehh terima benda tuhh..thanks beb..thanks..
dan saat tak boleh blah bila kita pernah heart to heart kan???
lagi tak bolehh blah bila buat benda tuh kat cafe A mahallah aisyah..HAHA
*kenangan terindah lah kan*
masa tuh aku nak nangis tahu tapi aku terharu sebab kita berusaha untuk tidak bergaduh
 dan aku rasa kita dah boleh memahami perangai masing-masing..
yeahh..yg tak elok perbaiki okk...

~ AGD IDEA~

dan aku rasa kita nih dah macam couple..HAHA
asyik pergi mana-mana berdua jer..
maklumlah kelas kita kan sama je semua..opss..ekonomi kita bercerai sekejap..
sampai orang yg jumpa kita pun dah naik muak asyik tengok muka yang sama jer..huuuu..
 aku dah rasa kita macam adik beradik even adik beradik..
ye lah..barang aku, barang mung..duit mung duit aku..HAHA..

lastly..
beb..stay beside me please..
aku harap persahabatan nie akan berkekalan selamanya
BEST FRIEND FILLAH









1 comment:

QausuQuzahin said...

salam..yak boktam..touching kot mu tulis entry spesel utk ak..waa3..~ thanks beb..ak xtau nk oyap lgu mno, but..ak harap mu bhgio skmo n trima ksih jgkla sbb sudi saing nge orang supo ak slamo ni(al maklumlah ak ni kan blurr2 n cerewet skit.haha).k. last,i want u to know that i luv u so much n i wish we could be bez fren 4eva till jannah! ^_^ *sorry 4 everything. :')