Sunday, March 25, 2012

..something about love..


wahai kekasih hati
ku harap engkau mengerti bahawa hanya dirimu didalam sanubari..
cintaku padamu sentiasa mekar setiap hari..
namun ku harap engkau memahami bahawa cinta kita tiada bererti tanpa restu ibu bapa yang di hormati..
cinta juga tak diberkati jika tanpa mengikut segala suruhan ILAHI..
ku harap kita sama-sama membawa cinta ini ke arah diredhai dan jauh dimurkai..
tiada gunanya jika kita hidup bersama tapi jalan yang kita hadapi bermula dengan dosa yang bersemi..
marilah kita sama-sama membina hubungan cinta kita berdasarkan agama agar apa yang kita lakukan ini akan berbahagia sampai ke mati..


wahai adam yang bakal menjadi imam ku..
aku akui aku bukan yang terbaik tapi aku janji akn menjadi yang terbaik untukmu..
yakinkan aku bahawa aku lah sayap kiri mu..
aku seorang yg lemah..
oleh itulah aku ingin seorang adam yg tegas pendiriannya, yang boleh membimbing aku, yang boleh membantu aku dalam membuat keputusan..bukan adam yg lemah dengan perasaan, tak mampu membuat keputusan..insyaALLAH..
moga hubungan ini diberkati..
^___^