Sunday, March 11, 2012

..nurse..

assalamualaikum..wbt..
ok..dah lama tak bukak blog..
semalam bukak blog orang atas sebab-sebab "tertentu"..
then tetiba rasa rindu nak update blog nih..rindu kat dunia hijau aku nih..haha..lama rasa tak mencoretkan perasaan kat sini..
tapi tolonglah mengerti yang wifi uia tersangat-sangat lah lajuuu..haih...
redha je lah..nak post satu entry kena tunggu 5 tahun laaa kot baru boleh post..haih..

hurmm..
dah baru perasaan nih baru post kedua untuk tahun 2012..
ish, sangat lama meninggalkan dunia hijau aku nih...haha..
tapi tak ada apa yang berubah ponn..
still meneruskan kehidupan sebagai student di CFS dlm bidang yg aku tak minat nih..
apa lagi.. AED lah..tak ada rezki nak tukar..
tapi tak tahu lah sekarang sama ada ALLAH nak uji aku ke apa..
tiba-tiba dapat tawaran untuk pergi temudaga nursing under SPA..
tahu tak spa tuh apa?? 
suruhanjaya perkhidmatan awam lahhh..
dan sekarang tengah pening sama ada nak pergi ke tak temuduga tuh..haih..
benda alah tuhh dah lama kot aku isi..lepas spm..saja menggedik isi..
sekarang baru nak panggil..haih..mak aku pulak asyik tanya je nak pergi tak temuduga tuhh..memang berharap aku pergi lah..ye lahh, rezeki la kan dapat even hanya temuduga..
tak sure dapat ke tak nanti..
tapi tolonglah faham..
jururawat+fatin umirah=KO..
cas negatif tuuu..aku nak jadi nurse??? errrr..tak pernah berangan ponn sebelum nih..huhu..
dah lahh dengan aku yang tak berapa nak lembut sangat nih..haha..memang tak ayu+lembut langsung lahh aku nih..senang cakap tak de langsung ciri-ciri kelayakan nak jadi nurse..HAHA..
silap-silap haribulan, patient yg dah nak sembuh tuhh terus tenat bila aku rawat..haha..nih merisaukan aku nih..tak pasal-pasal nanti keluar paper aku punca pembunuhann..hahahahaha *evil laugh*
aduhh...tak kan nak ponteng kelas semata-mata pergi benda alahh tuhh?? dah lahh ingat kl ke kelantan dekat?? tambang murahh?? mahal tuu nak balik..haha..
*alasan lah semua nih, kalau dah tak nak tuu kan* 
^^


-owh, hye..sakit apa? boleyy saya bantu??
haha


p/s: sem 3 memang sangat-sangat best..sayang nak tinggal uia KALAU dapat..tapi pasti tak kan dapat...haha (^__~)






No comments: