Monday, March 26, 2012

..harapan diri ini..




ok..someone told me..
"first time aku baca blog kau..
kau post pasal cinta..
aku selongkar kau punya sejarah hidup tak pernah pulak post pasal cinta-cinta nih.."
haha..ye ehh??
aku pun baru perasan jugak sebenarnya..
aku pun tak tahu kenapa aku tetiba rasa nak post..
tapi post aku kat bawah tuh memang aku punya harapan..
harapan yg disandarkan pada seseorang..
semua orang ade harapan kann??
chewahh..huhu

tapi serious, aku punya niat kenapa aku post benda tuhh..
dan aku sebenarnya tak suka nak cerita pasal cinta- cinta nie sebenarnya..
aku hanya akan cerita kisah cinta aku bila aku dah betul-betul kawin nanti..
bila aku dah kawin..
of course segala kisah cinta aku dan husband tercinta akan aku coretkan dalam dunia hijau aku nih..
sekarang hanya mampu berdoa segala yg dirancang menjadi kenyataan..
insyaALLAH..
---------------------------------------------------

HAHA..
ok, tetiba gedik kan..
stop..stop..
aku nak gedik dengan husband aku je nanti..haha..
bye





No comments: