Monday, July 25, 2011

.."dia" menjelma balik..

...ok..esok "dia" akan start menjelma balik..
dan "dia" akan berakhir minggu depan..
serious cuak gler nak berdepan dengan "dia"..
tak tahu la result "dia" macam mana nanti..
waa..dah 6 bulan hidup aman tanpa "dia"..
tetibe "dia" muncul untuk mengganggu hidup "aku" nih..
"dia" memang jeles dengan keamanan yang aku kecapi nie..
waa...aku tak sabar nak habiskan "dia" nie..
tapi aku tak buat preparation pun nie..
macam mana nak buat ek??
aku harap "dia" tak berapa susah la..
even aku bermula dengan subjek yang aku tak minat..
INTRODUCTION TO MATHEMATICS FOR BUILT ENVIRONMENT
huh..
maths AED nih lain dari maths subjek lain..
nie first time akun nak merasai "dia" kat alam u nih.. 
haih..tension yang amat kot..
huhu..aku dah macam nak exam final nie..kenapa yer??
haha..maybe sebab nie dah masuk alam u..
nervous "dia" macam lain sikit..waa..
kalau kat sekolah memang aku still main2 laa..
mid sem baru kot..
tapi kat sini..owh..tak sanggup aku..
sebab tak tahu lagi "dia" punya soalan kot..haih..
tak pe..tak pe..
aku akan cuba untuk buat yang terbaik..
insyaALLAH..
doakan aku kamu-kamu semua..
thanks.. =)
~jazakallah~


p/s: mesti dah boleh agak "dia" tu apa kan???
       huhu..exam fever kan sekarang nie??
       gud luck untuk kamu yang akan ambik "dia" jugak..
      dia aku tulis warna BIRU sebab aku tak suka warna BIRU sama jugak dengan aku tak suka dia..haha
        (",)

◢▩▩◣
▌▌▌▌▌<-kejayaan
▌▌▌▌▌
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬<-tgge kjayaan
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬\O
╬═╬ /▌<-kite
╬═╬ //

marilah kita sama2 berusaha memanjat tangga demi kejayaan . walaupun penat, teruslah memanjat, setiap kesulitan ada kemudahan dan kejayaan itu sangat manis . sesungguhnya, masa itu emas :)



 nie yang aku akan hadapi..waa..


nie maths ok..huhu..



 nie cute sebab warna hijau..haha



No comments: