Monday, August 2, 2010

~sungguh mel0yakan!!!!~

eerrrrr...
mel0yakan..nak muntah rasa..
aku dipaksa minum AIR PERAHAN KANGKUNG oleh mak aku gara2 makan durian + ubat!!!
tu lah..gatal sangat nak makan ubat lepas makan durian..
sekarang kan musim buah..buah durian rumah aku nie memang banyak laa..
mana leh tahan teng0k saja cam tu jer kalau tak makan..haih..
hurrmm..durian dengan ubat kan alah..tapi untuk sesetengah orang jer..tapi aku tak tahu lah aku alah ke tak sebab sebelum nie tak pernah buat lagi benda nih..
mak aku tak b0leh makan durian dengan ubat nih...
dia cakap dia dah pernah kena..
rasa panas..panas dalam perut..panas dalam dada..tak b0leh tid0..
s0 dia tak nak la benda tu jadi kat aku...
sebab tu lah dia paksa aku minum air tuh..
sanggup turun rumah malam2 nak ambik kangkung nie untuk aku....
eeerr.nak tak nak pun kena  minum laa..
selagi tak minum selagi tu lah suruh..ish..tak suka la orang bising2 nih..
s0 minum la jugak dengan menutup hidung..hahaha..
eee..rasa air tuh tuhan saja tahu..
pengalaman bermakna buat aku..lepas nih confirm dah tak kan makan ubat kalau makan durian dan sebaliknya..huhu..
dan nak tanya laa..naper durian dengan ubat tak b0leh makan sekali yer???

No comments: