Wednesday, February 24, 2010

~lamanya....~

salam..
sudah lama rasanya tidak p0st sesuatu kat bl0g nie..
almaklumlah takde idea dan masa sebenarnya..
malam nie baru ada kesempatan nak online balik..
kalau di ikutkan hati..
seribu satu cerita nak dic0retkan dalam bl0g nie tapi keadaan tidak mengizinkan..
haha..ye ker????
memang banyak..nak meluahkan perasaan kan..tapi xpelah..
saya hanya nak p0st sesuatu yang saya rasa patut di k0ngsi dengan k0rang semua..
mula-mula sekali..mestilah p0st kat bawah nie..ok k0rang test sendiri k..
adakah k0rang memiliki otak sama dengan jantina k0rang..haaa..
acu cuba try test sendiri okeh~

 hari tu ada orang tegur saya..kenapa awak buat bl0g hanya nk menceritakan pasal diri awk sehari-hari..kenapa tak tulis pasal keagamaan macam bl0g2 yang awak f0ll0w atau bagi la nasihat ke apa yg berfaedah ker..
ok senang jer jawapannya..
saya hanya jawab sebab saya buat bl0g nie sekadar untuk suka-suka..
niat sebenar untuk menghabiskan masa cuti panjang bulan 12 tahun lepas jer..
tak de niat nak bagi tazkirah ker apa ke sebab saya rasa saya tak layak untuk memberi tazkirah pada orang..
lebih-lebih lagi dalam bl0g dan alam maya nie..dan saya bukan nya nk jadikan bl0g nie bl0g agama..
sebab tu lah saya lebih suka megikuti bl0g-bl0g yg saya rasa bl0g tu beragama untuk mendapatkan ilmu..
bl0g beragama??? haha..ade ker??  maksudnya bl0g yg membicarakan masalah agama laa..
tapi insyaALLAH saya akan p0st sesuatu yg sebegitu tapi bukan hasil tangan saya la..
maksud nya akn c0py paste dari orang lain laa..hehe..
b0leh kan???
perk0ngsian ilmu orang cakap..
insyaALLAH...

No comments: