Friday, January 29, 2010

~psk, kawad, b0la tampar dan naqibat~

wah..pejam jelik pejam jelik hari nie dh hari khamis balik..es0p hari jumaat..
w0aa...bes nyer..bley tid0 sepuas nyer..
and i really-really miss u bl0g..
tak sangka la aku tak online selama lima hari berturut-turut sepanjang minggu sek0lah ini..
al-maklumlah sebelum nie macam mana busy pun aku akan tetap online jugak..
hehe..curik-curik masa..
dan sepanjang minggu nie banyak la aktiviti yang berlangsung sebenarnya..
dan yang membuatkan aku tak online tu sebenarnya ak diserang penyakit demam..
waaa...berjemur tgh panas tiap-tiap hari dan ditambah pulak dengan cuaca hujan pulak sekarang cam ner la xdemam kan??? dan sekarang nie pun memg musim demam pun rasenyer..
ramai dh diserang penyakit nie..tapi xpelah setiap penyakit tu kan penghapus d0sa..
am i right???

fisrt sekali nk cite sal aktiviti persatuan seni kreatif ( psk )
minggu nie kite org wat b0la dengan daun p0k0k kelapa..
mula-mula dengar uh cam terfikir la gak camner nk wat b0la ngn daun nie..
bile dah masuk kelas dan teng0k ustazah ajar sampai berpeluh-peluh tu baru la faham dan pandai..
tapi aku ustazah ajar banyak kali pun tetap xb0leh buat..cian kat ustazah..
ye laa..tangan nie bukannnyer lembut nk buat benda-benda berseni nie..haha..
cian kat aku..
hari tu pun ak jadi pen0nt0n jela tgk kawan-kawan ak wat..
hell000..bukan ak s0rg jer k..ramai gak kawan-kawan ak xb0leh wat..cian kat kami..





 

nie lah hasil nya tapi yang pasti bukan dari titik peluh ku sendiri..hahaha..nie cikgu buat sekejap ak t0l0ng sambung ckit jer..hehehe...

 dan tahun nie untuk pertama kali nya ak bergerak aktif dalam aktiviti kawad pbsm..
tahun-tahun lepas aku just tekankn dalam b0la tampar jer..
tapi tahun nie mencuba nasib dalam kawad lak dan alhamdulillah terpilih untuk skuad kawad sek0lah nanti..
s0 k0mitmen aku semakin bertambah..
huh..penat-penat..
tapi xpe lah..
yang penting ak enj0y sangat-sangat..
bila lagi nak merasa kawad nie..
kan-kan???

dan satu lagi perkara yang xl0gik dek akal..
aku masih lagi menjadi naqibat usrah..haha..
kelakar sungguh..aku tak sangka akan terpilih menjadi naqibat lagi..
ingatkan tahun lepas tu lah pengalama pertama dan terakhir menjadi naqibat tapi ternyata tidak...
tahun lepas pun jadi naqibat secara tidak sengaja..
pergi tamrin naqibat hanya niat tak nak pergi tamrin f0rm sebab ramai org..
tp ALLAH takdirkan aku utuk menjadi naqibat..dah la b0leh f0rm 4 lak uh..
tahun nie f0rm baper???
wallahuallam..
pers0alannya : layak kah aku???






2 comments:

sis_in said...

wah...koho cbuk loni dop? makin nk spm, makin aktif plak..pandai2 la bg maso tuk study etek..huhu

naqibat pun jd lg???bgus2..hee~

..greenzfa.. said...

hurmm..xreti nk bg mase gan0w..
bg tips ckit..
hehe..
naqibat uh sajer jer..