Friday, November 25, 2011

..keboringan ketahapan kecipaan..XD




entry nie ditulis sebab aku dah boring tahap cipan..
TAHAP CIPAN???
ok..korang fikir sendiri lah ye maksud dia tuh..haha
serious aku cakap..aku dah boring nie..
almaklumlah dah nak habis bulan kedua aku cuti..
ada sebulan lagi masa cuti sem aku..
adoii..nie lah orang cakap..
kalau time belajar nak cuti..time cuti nak belajar..
EH..nak belajar??
yeke???
haha..
ikut lah belajar ke kerja ke asalkan dalam sehari tuh masa dihabiskan dengan buat benda2 yang tak memboringkan..

ok guess what i am doing all the day???
haha..
hurm..benda pasti online la kan..hehe
tak sah kalau aku tak online sehari..
bukak FB tuh wajib..dah tak sunat bagi aku..haha
setengah jam pun jadi laaa...


kawan aku dia cakap cuti2 nih tak de la benda lain dia buat selain makan. tidur, online, tengok tv dan mengelamun..haha
nice jobs.. =)
hurmm..aku pun buat semua benda tuh..of course la kan..
tidur tuh memang dah sebati dengan aku..hikhik..
tapi bab makan nih..
aku sebenarnya kurang sikit bab2 makan nie..
bukan nak cakap yang aku DIET ok..owh..tak ada istilah diet dalam kamus hidup aku..
istilah nak menaikkan berat badan ada laa..huhu
aku bukan jenis yang kuat makan..*mungkin sesuai dengan aku*
bukan macam sesetengah orang..boring sikit cari makanan, stress sikit cari makanan..makan wajib tiga kali sehari..
**owh..bestnya kalau aku macam nih..jeles dengan kamu..huhu*
aku kalau buat benda sikit macam baca novel ke, online ke makan tuh aku tolak tepi..dah tak ingat nak makan daaa..sebab tuh la aku nih tak berapa nak besar kan..huhu..
bab tengok tv pulak..hurmm..mungkin blh cakap yg aku bukan hantu tv..tak menghadap sangat tv tuh..kalau ada cite best jer baru aku layan..tak pun kalau borim tahap giga baru aku tengok la cite pape pun yg ade tuh...

tapi aku suka jalan2..kalau petang2 tuh aku akan ambik motor ayah aku, bawak anak2 sedara aku..ronda2 sekeliling kampung...hehe
well..aku kan suka berjalan..mungkin boleh cakap org kampung pun dah kenal anak bongsu yusoff nih..hehe..
tak pun aku aku akan pergi la rumah sepupu aku..
satu2nya rumah sepupu yang aku selalu lepak..borak2 dengan diorang boleh membuatkan aku tak sedar waktu berjalan..hehe..

hurmm..so sekarang nie aku akan mengulang benda nie sampai la tahun depan aku pergi CFS IIUM balik..adooi..
boring!!!!!!!!!!


haha..lawa jugak ye..T_T

No comments: