Saturday, September 4, 2010

~dah habis...nak habis..nak datang~

Assalamualaikum..
Owh, lepas 5 hari abis exam dan es0p start cuti sek0lah baru ak update bl0g nie..huhu..entah la kenape sejak kebelakangan nie aku rase malas nk update bl0g nie..maybe sebb umah ak sekarg da tak de intrnet..law nk online pun, online kat f0n..tak rase nikmat sgt la..huhu.. Hurm, trial exam hari tuh memg betul2 mencabar otak ak..12 sbjek yg aku ambik..tak de satu paper pun yg ak bley sk0r bet0l2 dapat A+..nk dpt A- pun xtentu..seri0us ckp.. YA ALLAH, law cmnie la ak memg xready langsung2 nk ambik spm..byk lg kne prepare..waa takutnyer..da la kite0rang kne repeat exam sc..org lain punye mslh, kte0rg jadi mgsg..huh..memg tensi0n..results nyer? Tunggu jer la lepas rayer nanti..
Hurm..hari nie dah msuk hari 25 umat islam berpuasa..dgn kate lain, hnya 5 hari jer lg untuk kita melakukan ibadah d bulan ramadhan nie..YA ALLAH, begitu cepat mase berlalu... Syawal pula bakal menjelma..mksdnye hari raya la tak lame lg..persiapan rayer? Alhamdulillah..smpai hri nie bju ryer aku xsiap ag..huhu..sed0w la aku..tp xrisau pun cause pasti akn siap sblm ryer..aku nak sambut rayer nie sepuasnye c0z raye aji nanti aku da sure xleh nk beraya sgt..maklumlh lps rayer aji uh trus spm..errr..seram..
Hurm..aku nak ambik kesempatan nie nk mintak maaf dgn saper2 yg "terbaca" bl0g nie ats slh silap yg d buat andai ade la n law k0rg kwn sek0lah aku memg sure ade s0 0-0 ok..jgn simpn lam at... Ampun maaf di pinta dari ubun2 smpai hujung kaki..sesungguhnye bkn senang nk jd baik..huhu..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
MAAF ZAHIR DAN BATIN..

*Law k0rg kwn ak n kenal umh ak..jemput la datang umah k*

No comments: