Friday, May 14, 2010

~sweet 17~

11 mei 2010

ooyeah..da genap umur aku 17..
ok fatin..
sekarang awak da 17 tahun..
yer..yer,,saya tau dan saya suka itu..
seri0usly cakap..
birthday nie memg birthday yg paling bes sekali untuk aku..
thanks to all my friends yg bagi surprise kat aku..
i like it so much k..
sebab korg punya tempikan besday uh habis semua org tau hari besday aku..hehe

then..untuk saper-saper yang wish, bagi hadiah uh..
thanks a l0t k..
i really appreciate it..
dan bebanyak terima kasih untuk family aku..
the most thanks t0 cik in laa..
yg beli kek n wat makanan2 uh..
(jangan riak sudah ok)..haha
sekali dengan hari ibu uh..

um0 da 17 taun yer???
s0 perangai uh fatin biar la sama dengn um0..
be a matured girl ok..
huhu..
beyeh2..

tapi aku ade sedikit kekecewaan dengan kawan aku sorg  nie..
xpe laa..xperlu cerita..
tapi..dy memang xpatut jadi camtu dan  wat camtu kata aku..
huh..tanya budak kecik pun dy0rang akan cakap tak l0gik..
hurm..fikir-fikirkan lah ok..

paper
my wish f0r my birhday

spm biar gempak..
nie jer perjuangan terbesar aku untuk tahun nie
insyaALLAH..amin!!!!



No comments: